Tuesday, February 22, 2011

Jd NURSE!!!!!!

       Kali nie punye tajuk, luar dlm bidang aku belajar skrg..... mane x nye, blajar managemant tp dkt 2 minggu jd nurse....  MAK!!!! ANAK MAK JD NURSE SAMBILAN!!!!!..........
sebenarnye, membe umah aku sakit, melaka nie panas sgt, tu yg suhu bdn pun naik, bkn suhu bdn naik nak mrh tau..... satu umah DEMAM... mulanye aku nak demam gak, tp di sbbkn membe aku punye ubat, so aku blh brthn..... mule2 membe aku, ZUZU....demam, batuk and selsema.ayah die pos kn ubat, kalo ikutkn ati die, mmg nak blk, tp banyk sangat keje.... tgk keje die pun brtimbun, nak tlg, x reti sbb lain course.... pastu membe, RUBIE lak, demam panas giler.... sampai family datang melaka anta ubat..... kesian die....pastu, NURUL lak yg demam..... mak ai!!!! suhu bdn trlalu panas, sampai dpt mc dr doktor... tp ape yg dia org nak dpt la, nak mkn bubur, nak mkn sup semue aku masak kn.... nak mkn epal,siap kupaskn kulit lg... aku wat kn..... wahai kawan2 ku satu umah, kalo aku demam, korang anto aku blk batu pahat ye!!!! hehehe....... 


                               -   aku doa kn korang sihat.....:) -


p/s: sekarang nie musim demam, jg kesihatn baik2....


   

No comments:

Post a Comment