Tuesday, March 15, 2011

ZuZu masuk HOSPITAL!!!!!!!

      Pengalaman pertama, dlm sejarah duk kat U, kwn aku msk hospital....disbbkn jangkitan kuman kat paru2.... tu yg aku tau.... kalo bahasa bio nye, mmg aku fail la kn.... dulu mak srh ambik bio, gi ambik akaun.... pdn muke aku.... ape yg doktor bgtau, satu ape pun x melekat kat otak.... cume perkataan yg sng phm je la....
      Mula2, nak wat gempak kat dlm kelas.... nak bgtau satu kelas.... tp nak wat pe kecoh2.... wat dramatik ckit kat luar kelas sudah.....  sblm sampai kat dlm wad, smpt gi 7e, beli air mineral ngan bekalan ckit.... wat alas perut kita org yg brlagu merdu...... sblm naik gi beli bunga dulu.....rose putih.... x tau knp, beli ros putih..... sampai kat tingkat 7, bilik no.09.... tgk Zuzu leh gelak2 lg.... chat la tu.....hahahaha (jahat giler ayat) SORRY!!!!.....mlm tu Zuzu duk kat hospital ngan mak cik yg satu bilik ngan die bersame-same nurse yg cantik2......
      Esoknye, kita org melawat Zuzu, tengah hari..... ramai lak rombongan dak2 FPTT........ hampir satu kelas.... nsb baik la wad tu besar, kalo kecik.... kena ambik no. giliran la jwbnye.... terharu gak la tgk keprihatinan dia org..... bile tgk Zuzu, die mcm wat kelas ceramah lak....hahaha.......ptg tu aku ade kelas, so xleh duk lame2.... mlm tu kita org dtg blk..... saje nak gi tgk TV.... best ckit...xde org kacau.... sambil study......pas2, rezeki lak dtg, husband makcik yg satu bilik ngan Zuzu, belanja roti jon.... org ckp, rezeki jgn di tolak, musuh jgn di cari....
      Hari Rabu, sblm sampai hospital, Zuzu dah bg mesej, die blh kuar..... Gembira giler.... mase tunggu bil sampai, smpt gak main kerusi roda, brlakon jd org tekanan jiwa.... baring2 kat katil.... sampai nurse igt aku pun pesakit.... nsb baik die x bg ubat... kalo x, Zuzu kuar, aku masuk..... sape nak bayo bil aku wei!!!!!....



p/s: jg kesihatan bebaik ye.......                      

No comments:

Post a Comment